14.12.12

Απάντηση μαθητή από τη Γερμανία στα ψέματα της Χρυσής Αυγής

Το παρακάτω μήνυμα έφτασε στο Συντοντιστικό Αγώνα Σχολείων από Έλληνα μαθητή στη Γερμανία:

«Με λένε Στέφανο Μέντη-Βασιλείου. Μένω στη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία της Γερμανίας στο Gutersloh. Πηγαίνω σε ένα γερμανικό γυμνάσιο και είμαι στη Δέκατη Τάξη. Κάνω προσπάθεια να μάθω ελληνικά και να μπορώ να πω τη γνώμη μου και έχω βρει εμπόδιο από ναζιστικές οργανώσεις εδώ στη Γερμανία, οι οποίες έχουν ίδιες ιδέες με αυτές της Χρυσής Αυγής, που κάποιες φορές μου έκαναν παρατήρηση όταν μιλούσα ελληνικά παρόλο που έχω γεννηθεί και μεγαλώσει στην Γερμανία και ζω νόμιμα εδώ. Στέλνω αυτό το μήνυμα για να πω ότι είναι απαράδεκτο να λέγεται ότι το κείμενο που έχουμε υπογράψει 265 Έλληνες μαθητές από όλη τη Γερμανία είναι ψεύτικο»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου