15.5.14

Μίλτος Πασχαλίδης: Το ΚΚΕ, στον εργασιακό μεσαίωνα που ζούμε, είναι το μοναδικό κόμμα που επιχειρεί με τις δυνάμεις του να το πολεμήσει. Είναι το μόνο που το πασχίζει.

«Είμαι μεροληπτικός γιατί τον Θανάση και τον αγαπώ και τον εκτιμώ και τον θαυμάζω, οπότε ούτε μπορώ ούτε θέλω να είμαι αντικειμενικός. Μακριά από μένα η αντικειμενικότητα. Το ΚΚΕ είναι ένα Κόμμα υπεράνω προσώπων, αλλά επειδή εμείς είμαστε και άνθρωποι με αδυναμίες, είναι και μερικά πρόσωπα που τα ξεχωρίζεις. Και ο Θανάσης Παφίλης και ο Νίκος Σοφιανός, που κατεβαίνει υποψήφιος δήμαρχος Αθήνας και είναι φίλος μου, είναι πρόσωπα τα οποία τα εκτιμώ πάρα πολύ. Εγώ δεν έχω κρύψει ποτέ ούτε τι υποστηρίζω ούτε τι ψηφίζω. (…) Αν λες την αλήθεια, καλό είναι να γίνεσαι και σκληρός. Και πρέπει να τη λες και να μη χαϊδεύεις αυτιά. (…) Το ΚΚΕ, στον εργασιακό μεσαίωνα που ζούμε, είναι το μοναδικό κόμμα που επιχειρεί με τις δυνάμεις του να το πολεμήσει. Είναι το μόνο που το πασχίζει. (...) Σας αφιερώνω κι ένα στίχο του Άλκη Αλκαίου, ο οποίος έλεγε “Το πιο βαθύ σκοτάδι, είναι πριν την αυγή”. (…)».
Πηγή: 902.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου