16.1.15

Μια νεα ξενοδοχοϋπάλληλος εξηγεί γιατί ψηφίζει ΚΚΕ

 Πηγή: ekloges.kne.gr
Είμαστε μαζεμένοι στο σπίτι με συναδέλφους, συζητάμε. Κάποιοι βγάζουν μιζέρια, ο ένας νιώθει απογοήτευση και του φταίνε όλα, άλλοι λένε ότι έτσι έχουν τα πράγματα και τι να κάνουμε.
Το σίγουρο είναι ότι όλοι είμαστε εργαζόμενοι στον κλάδο-θαύμα που λέγεται τουρισμός. Αυτό μας λένε συνέχεια, αυτό ακούμε από τα κανάλια. Ότι είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας μας που θα μας βγάλει από την κρίση. Το θέμα είναι ποιους θα βγάλει από την κρίση.
Ρωτώ τα παιδιά στην παρέα αν νιώθουν έτσι.... «Μας κοροϊδεύεις;» απαντούν... Και καλά κάνουν δηλαδή, αλλά εγώ προσπαθώ να φτάσω κάπου την κουβέντα.


Πετάγεται ένας και λέει «Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι ο εργοδότης μου βγάζει κέρδη μέσα στην κρίση και εγώ παίρνω όλο και λιγότερα, κάνω απλήρωτες υπερωρίες...».
«Και εγω τρέχω από ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο και παρακαλάω για ένα μεροκάματο» λέει ο Κώστας...
«Παιδιά εγώ είμαι 2 χρόνια ανασφάλιστος» λέει ο Γιάννης..
Αυτή είναι η κατάσταση στον κλάδο. Κέρδη, κέρδη για τους ξενοδόχους και απληρωσιά και εργασιακές σχέσεις-λάστιχο για μας. Όλοι εδώ ξέρουμε ότι όλα αυτά τα κέρδη τους ήρθαν από τον ιδρώτα τον δικό μας και των χιλιάδων άλλων συναδέλφων μας. Αυτή είναι η ανάκαμψη για την οποία μιλούν. Αυτό θα συνεχίσει να γίνεται με όποια κυβέρνηση σχηματιστεί. Κανείς εδώ δεν έχει αυταπάτες γι’ αυτό. Απλά κάποιοι δυσκολεύονται να το πιστέψουν.
Οι περισσότεροι εδώ όμως είμαστε πλέον πεισμένοι ότι την επόμενη μέρα των εκλογών πρέπει να είμαστε ενισχυμένοι εμείς, το δικό μας μπλοκ και αυτό θα γίνει μόνο αν ενισχυθεί κι άλλο το ΚΚΕ. Γιατί στην τελική αν δούμε ποιος μας στήριξε και ήταν δίπλα μας όλα αυτά τα χρόνια μόνο το ΚΚΕ θα βρούμε. Εμείς εδώ την πήραμε την απόφασή μας... Σηκώνουμε το κεφάλι ψηλά και νιώθουμε περήφανοι γι’ αυτό. Ξέρουμε ότι κάνουμε το σωστό γιατί ξέρουμε ότι έχουμε δίκιο. ΚΚΕ δαγκωτό και χωρίς αναστολές! Θα πείσουμε και τους υπόλοιπους... Το υποσχόμαστε...
Καλή και αγωνιστική χρονιά σε όλους.
Να στοχεύσουμε καλά στις εκλογές με θάρρος και καθαρό μυαλό.»

Σοφία, ξενοδοχοϋπάλληλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου